Lépjen velünk kapcsolatba!
Töltés...

Az NMHH hatályos rendelete szerinti követelmények és vállalt célértékek az internetszolgáltatások területén

Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményei a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint:

 

Új szolgáltatás létesítésének időtartama

A szolgáltatás igénybevételét lehetővé tevő új előfizetői hozzáférési pont létesítésének és a szolgáltatásnyújtás megkezdésének az előfizetői szerződés létrejöttétől számított, az esetek 80%-ában vállalt határideje napokban

  • Vállalt célérték: 15 nap
  • Teljesített értékek 2018-ban: 14 nap

 

Hibaelhárítási idő

A hibabejelentés alapján lefolytatott hibaelhárításnak, az esetek 80%-ában teljesítendő határideje órában kifejezve

  •  Vállalt célérték: 72 óra
  •  Teljesített értékek 2018-ban: 34,9 óra

 

Bejelentett díjreklamációk kivizságlási és elintézési határideje

A bejelentett díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének az esetek 80%-ában teljesítendő határideje napokban kifejezve

  •  Vállalt célérték: 30 nap
  • Teljesített értékek 2018-ban: 9,4 nap

 

 A szolgáltatás éves szintű rendelkezésre állása

  • Vállalt célérték:  98%
  • Teljesített értékek 2018-ban: 99,9%

 

A szolgáltató telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos bejelentkezésének aránya az ügyfélszolgálat felé indított sikeresen felépült hívások esetén

  • Vállalt célérték:  80%
  • Teljesített értékek 2018-ban: 85,8%
 

Kapcsolat

Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot,

vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!

CallMessage