Lépjen velünk kapcsolatba!
Név/cégnév
E-mail cím
Telefonszám
Üzenet
Töltés...

Az NMHH hatályos rendelete szerinti követelmények és vállalt célértékek az internetszolgáltatások területén

Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményei a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint:

 

 
Hálózati szolgáltatásminőségi mutatók megnevezése
 
Vállalt célértékek
Teljesített értékek
2018-ban
 
Új szolgáltatás létesítésének időtartama: a szolgáltatás igénybevételét lehetővé tevő új előfizetői hozzáférési pont létesítésének és a szolgáltatásnyújtás megkezdésének az előfizetői szerződés létrejöttétől számított, az esetek 80%-ában vállalt határideje napokban
 
15 nap 14 nap
 
Hibaelhárítási idő: a hibabejelentés alapján lefolytatott hibaelhárításnak, az esetek 80%-ában teljesítendő határideje órában kifejezve
 
72 óra 34,9 óra
 
Bejelentett díjreklamációk kivizságlási és elintézési határideje: a bejelentett díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének az esetek 80%-ában teljesítendő határideje napokban kifejezve
 
30 nap 9,4 nap
 
A szolgáltatás éves szintű rendelkezésre állása:
 
98% 99,9%
 
A szolgáltató telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos bejelentkezésének aránya az ügyfélszolgálat felé indított sikeresen felépült hívások esetén:
 
80% 85,8%
 

Kapcsolat

Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot,

vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!

Név/cégnév
E-mail cím
Telefonszám
Melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődik?
Üzenet
Hívás