HÁLÓZATI MINŐSÉGI CÉLÉRTÉKEK
Az NMHH hatályos rendelete szerinti követelmények és vállalt célértékek az internetszolgáltatások területén
Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményei a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint:
Új szolgáltatás létesítésének időtartama
A szolgáltatás igénybevételét lehetővé tevő új előfizetői hozzáférési pont létesítésének és a szolgáltatásnyújtás megkezdésének az előfizetői szerződés létrejöttétől számított, az esetek 80%-ában vállalt határideje napokban
- Vállalt célérték: 15 nap
- Teljesített értékek 2018-ban: 14 nap
Hibaelhárítási idő
A hibabejelentés alapján lefolytatott hibaelhárításnak, az esetek 80%-ában teljesítendő határideje órában kifejezve
- Vállalt célérték: 72 óra
- Teljesített értékek 2018-ban: 34,9 óra
Bejelentett díjreklamációk kivizságlási és elintézési határideje
A bejelentett díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének az esetek 80%-ában teljesítendő határideje napokban kifejezve
- Vállalt célérték: 30 nap
- Teljesített értékek 2018-ban: 9,4 nap
A szolgáltatás éves szintű rendelkezésre állása
- Vállalt célérték: 98%
- Teljesített értékek 2018-ban: 99,9%
A szolgáltató telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos bejelentkezésének aránya az ügyfélszolgálat felé indított sikeresen felépült hívások esetén
- Vállalt célérték: 80%
- Teljesített értékek 2018-ban: 85,8%