1248
1248

Blog

 

IP Telefonálás: A cége fejlődik. De a telefonrendszere is tartja a tempót?

Cégét átvezette már felhőbe, áttértek online számlázásra, digitalizálták a HR-folyamatokat — de a telefonrendszer még mindig ugyanúgy működik mint 15 éve? Akkor most jöjjön az utolsó, sokat hozó lépés: a céges IP-telefonálás.

A VoIP (Voice over IP) technológia nem új, de mostanra annyira kiforrott és megbízhatóvá vált, hogy egyre több vállalatnál ez váltja le a hagyományos, fix telefonvonalakat. És nem csak a költségcsökkentés miatt.

Miért váltanak egyre többen IP-alapú telefonálásra?

  1. Rugalmasság minden szinten
    Az IP-alapú rendszerek lehetővé teszik, hogy bármelyik kolléga akár otthonról, akár egy másik városból is a vállalati hívószámon keresztül telefonáljon – egy headsettel és laptoppal. Új munkatárs érkezik a vállalathoz? Nem kell szerelőt hívni. Pár kattintás, és máris használhatja a saját mellékét.
  2. Átlátható, okosabb működés
    A VoIP rendszerek mögött statisztikák, riportok, hívásnaplók és valós idejű visszajelzések állnak. Végre nem csak azt látja, ki mennyit telefonált – azt is, mikor, meddig, hányszor keresték, és visszahívta-e az ügyfelet.
  3. Skálázható, ahogy a vállalkozása nő
    A cége sem statikus, miért lenne az a telefonrendszere? Ha nyit egy új irodát, bővíti az ügyfélszolgálatot vagy nemzetközi csapata lesz, az IP-telefon megoldásokkal lekövethető a társaság fejlődése.
  4. HD hangzás
    Régi beidegződés, hogy az internetes hívások szakadoznak. Ez mára a múlt. Jó minőségű hálózaton kristálytiszta, torzításmentes hívásokat lehet bonyolítani, ráadásul akár HD-hanggal.
  5. Automatizálás, amit a régi rendszer nem tud
    Interaktív hangmenük, időzített hívásátirányítás, integráció CRM-ekkel, call center funkciók vagy hívásrögzítés – mind beépíthető a VoIP-rendszerekbe, és nem kell hozzá drága berendezés.

A legnagyobb félelem: „Mi van, ha nem működik?”
Jogos kérdés. A céges telefonálás az üzletmenet kritikus eleme. Éppen ezért fontos, hogy a váltás ne egy dobozos megoldás legyen, hanem olyan szolgáltatótól jöjjön, aki:

  • személyre szabott rendszert tervez,
  • segít a migrációban,
  • technikai támogatást biztosít,
  • és folyamatosan elérhető.

Egy döntés, ami évekig kihat
A hagyományos vonalak korszakának lassan vége. A cége jövője pedig nem lehet múlt századi technológiára építve. A VoIP nem csupán olcsóbb, hanem okosabb is – és pont ezt várjuk ma el egy vállalati kommunikációs rendszertől.

Ha kíváncsi, hogyan nézne ki ez Önöknél, keresse szakértőnket még ma!
 

IP Telefonálás

Ezek is érdekelhetik

Írjon nekünk

Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi.
Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!