Az IP telefon szolgáltatásunkkal kiváló hangminőség mellett nagymértékben csökkentheti cége telefonszámláját, így különösen megéri azon vállalatok számára, akik gyakran telefonálnak vidékre, más országokba, vagy a tengerentúlra. Átfogó ellenőrzést biztosít a költségek felett: a forgalom webes felületen kontrollálható, és a várható forgalom alapján akár havi szinten is változtatható a lebeszélhető alapdíj
"Személyes, jó a kapcsolat az ACE Telecom és az RSOE között. 2009 óta vesszük igénybe szolgáltatásaikat. Kéréseinkre gyorsan reagálnak és egyedi fejlesztésekkel a virtuális alközpontjuk funkcióit cégünkre szabják, nem dobozos termékeket értékesítenek."
Rábai Roland
Rádió Segélyhívók Országos Egyesülete, IT Network Engineer
K: Mit érdemes tudnom az ACE Telecom telefonszolgáltatásáról?
V: IP telefon szolgáltatásunk segítségével kiválthatja a hagyományos vezetékes telefonrendszereket és megszabadulhat azok korlátaitól, kötöttségeitől. A hangátvitel a meglévő internetkapcsolaton keresztül történik, ezért többé nincs szükség külön telefonvezetékekre. Az alközpontok szerepét számítógépek vették át, amik sokkal rugalmasab funkciókészlettel rendelkeznek mint elődeik. Összefoglalva az IP telefonrendszerek használata olcsóbb és rugalmas megoldás, mint a hagyományos rendszereké.
K: Mi az a VoIP technológia?
V: A VoIP kifejezés a Voice over Internet Protocol rövidítése, az internetprotokoll feletti hangátvitelt jelenti. A VOIP a távközlés azon formája, ahol a beszélgetés továbbítása nem a hagyományos telefonhálózaton keresztül zajlik, hanem az interneten vagy más internet alapú adathálózaton.
K: Mit jelent a beszédcsatorna számossága?
V: A beszédcsatorna számossága azt jelenti, hogy egy időben hány darab telefonhívást tud fenntartani a rendszer. A hagyományos telefonrendszereknél egy analóg vonalon egy, ISDN2 esetében kettő, ISDN30 esetében pedig harminc a beszédcsatornák száma. Az IP telefonrendszerek esetében a beszédcsatornák számának csak az internetkapcsolat sávszélessége szabhat korlátot.
K: Mit jelent a hálózaton belüli ingyenes beszélgetés?
V: Az ACE Telecom IP telefon szolgáltatásának előfizetői egymás között díjmentesen beszélgetnek.
K: Faxot tudok küldeni az IP telefonrendszeren keresztül?
V: Igen, analóg telefon adpter (ATA) berendezés használatával lehetőség van a korább fax berendezést használni.
K: Mi az az e-fax?
V: Az e-fax szolgáltatással kiválthatja a régi fax gépét. A szolgáltatás használatával számítógépe segítségével küldhet és fogadhat faxokat.
K: Milyen nemzetközi előhívószámok tartoznak az egyes külföldi országokhoz?
V: Weboldalunk alsó menüjében a "Tájékoztató dokumentumok" menüpontban megtalálható az egyes országok előhívó kódjainak listája.
K: Tudom titkosítani a telefonszámomat?
V: Igen, van lehetőség a telefonszámának titkosítására.
K: Megtarthatom a jelenlegi telefonközpontomat?
V: Igen, VoIP gateway eszköz segítségével bármilyen típusú telefonközpontot hozzá tudunk illeszteni a rendszerünkhöz.
K: Kell-e új telefonkészüléket vásárolnom a szolgáltatáshoz?
V: Nem szükséges, VoIP gateway eszköz segítségével a meglévő telefonkészülékéhez tudjuk illeszteni a szolgáltatást.
K: Mi az a VoIP gateway eszköz?
V: A VoIP gateway eszköz segítségével lehetőség van a meglévő analóg, ISDN2 vagy ISDN30 felülettel rendelkező hagyományos telefonkészülékeket vagy alközpontokat illeszteni az IP telefon szolgáltatáshoz..
K: Miben különbözik a virtuális telefonközpont a fizikai telefonközponttól?
V: A fizikai alközpont egy fizikai szerver, mely speciális alközponti szoftvert futtat. Általában a fizikai alközpont a felhasználó telephelyén üzemel és a készülékek a helyi LAN hálózaton kapcsolódnak hozzá. A virtuális alközpont ezzel szemben a szolgáltatói felhőben üzemelő virtuális szerver, amihez a készülékek az interneten keresztül kapcsolódnak.
K: Az internetszolgáltatás hibája esetén a virtuális alközpont sem használható?
V: Igen, ez így van, ha nincs internetkapcsolat, akkor a készülékek leszakadnak az alközpontról. Ellenben az alközpont tovább üzemel és elérhető, a bejövő hívásokat tudja fogadni és tudja rögzíteni. Fizikai IP központ használata esetén ebben a helyzetben a központ sem elérhető. A legtöbb esetben javasoljuk tartalék internetkapcsolat használatát, hogy ne fordulhasson elő ez a szituáció.
K: Igényelhető SIP trunk szolgáltatás?
V: Igen, lehetőség van SIP trunk kapcsolat igénybe vételére.
K: Lehet keverni egy IP telefonközpontnál mellékenként IP és analóg telefon készülékeket?
V: Igen, az analóg telefon készülékeknél átalakító eszközt szükséges használni.
K: Milyen internetsebesség szükséges az IP telefonhoz?
V: 88 kbit/s sávszélességre van szükség beszédcsatornánként.
K: Megtarthatom a régi telefonszámomat?
V: Igen, számhordozással lehetősége van megtartani a jelenlegi telefonszámát vagy új telefonszámot igényelhet az ACE Telecom számtartományából.
K: Hogyan történik a számhordozás?
V: A számhordozás során egy előre meghatározott és egyeztetett időpontban átkerül a telefonszám az előző szolgáltatótól az ACE Telecomhoz. A számhordozási időablakok hétközponként 20:00-24:00 között vannak, a számhordozás napján ebben az időpontban a szolgáltatásban kimaradás tapasztalható.
K: Kapok telefonkészüléket a szolgáltatáshoz?
V: Az IP telefonelőfizetés mellé nem jár telefonkészülék. Amennyiben igényelne, kérjük, jelezze szándékát ügyfélszolgálati elérhetőseink valamelyikén.
K: Mit tegyek ha a telefonszolgáltatásnál a hang akadozik?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon.
K: Mit tegyek, ha nem tudok faxot küldeni/fogadni?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon.
K: Hol jelezhetem, ha bármilyen egyéb hibát tapasztalok a szolgáltatásban?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon.
K: Igényelhetek hívásrészletezőt a telefonelőfizetésemhez?
V: Igen, van lehetőség hívásrészletező igényléséhez.
K: Mit tegyek adatváltozás esetén?
V: Kérjük, hogy az adataiban történt változást írásban az office@acetelecom.hu e-mail címen szíveskedjen bejelenteni a szerződésben megadott kapcsolattartói e-mail címek valamelyikéről vagy cégszerűen aláírt levélben faxon/postai úton.
K: Változott a kapcsolattartó személye, hogyan jelenthetem be?
V: Kapcsolattartó személyében történt változás esetén kérjük, hogy a cég képviseletére jogosult személy adjon meghatalmazást az új kapcsolattartónak, amit írásban szíveskedjenek részünkre megküldeni ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
K: Van lehetőség a szolgáltatás szüneteltetésére?
V: Igen, szüneteltetés legalább 7 napos, legfeljebb 6 hónapos időtartamra kérhető. A szüneteltetésre vonatkozó igényt írásban kell benyújtani.
K: A szüneteltetésnek van díja?
V: A szüneteltetés díja a havi díj 10 százaléka, melyet a szüneteltetés teljes időtartamára egy összegben előre számlázunk.
K: Határozott időtartamú szerződés esetén kérhető a szolgáltatás szüneteltetése?
V: Igen, de a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik az előfizetői szerződés határozott időtartama.
K: Hogyan történik a szolgáltatások számlázása?
V: A szolgáltatások előfizetési díját a tárgyidőszak elején számlázzuk. A számla fizetési határideje a számlán kerül feltüntetésre.
K: Hogyan történik a számlák kiállítása?
V: Számláinkat választása alapján papír alapon postai kézbesítéssel vagy e-mailben elektronikus formában küldjük. Vállalatunk kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelmi szempontok érvényesítésére, ezért az elektronikus- vagy távszámla kiállítását részesítjük előnyben.
K: Miért érdemes elektronikus számlát választanom?
V: Számlája az előfizetői szerződésben megadott e-mail címére megérkezik annak kiállításának napján, így a számláját gyorsabban és biztonságosabb módon tudjuk kézbesíteni mint papír alapon postai úton.
K: Mit tegyek, ha nem kaptam meg az adott hónapra vonatkozó számlát?
V: Amennyiben nem kapja meg a szokott időben a számlát, kérjük, hogy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken szíveskedjen jelezni. Elektronikus számla esetében érdemes ellenőrizni az adott postafiók spam/promóciók mappáját is, valamint a postafiók telítettségét.
K: Hogyan tudom befizetni a számlákat?
V: Számláit csoportos befizetéssel, egyedi átutalással vagy csekkes fizetéssel tudja kiegyenlíteni. Átutalás esetén a számlán feltüntetett bankszámlaszámra szíveskedjen a befizetést teljesíteni. Lehetőség van a számlák készpénzzel történő kiegyenlítésére ügyfélszolgálati irodáinkban.
K: Mit tegyek, ha csoportos beszedési megbízással szeretném fizetni a számláimat?
V: Kérjük, adja le megbízását a számlavezető bankjában, amihez az Ön vagy cége ACE Telecomnál lévő ügyfélszámára valamint az ACE Telecom azonosítójára (A12255726) lesz szükség. A megbízás leadásáról értesítsen bennünket a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen az Ön vagy cége bankszámlaszáma megadásával.
K: Hogyan kaphatok számlamásolatot?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal, illetve írásban is jelezheti igényét a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen.
K: Mit tegyek számlatartozás esetén?
V: A tartozás egyeztetése érdekében vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal. Amennyiben nem kapta meg számláját, kérjük, hogy számlamásolat iránti igényét jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
K: Hova fordulhatok számlázási problémával?
V: Kérjük, ügyfélszolgálati elérhetőségeinken vegye fel velünk a kapcsolatot vagy keresse személyes üzletkötőjét a szerződésén megadott elérhetőségen.
Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi.
Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!