Megoldjuk!
Az IP telefon rendszerek valódi előnyei a speciális elvárások esetén mutatkoznak meg igazán.
Az IP telefon központok használatával nagymértékben növelheti vállalkozása hatékonyságát. Gazdag funkció készletéből válogatva újra gondolhatja cége folyamatainak működését, olyan elképzeléseket is megvalósíthat amikre azelőtt nem is gondolt.
A virtuális alközpont call center funkciói elősegítik cége működését, amennyiben vállalkozása nagy számú hívást bonyolít le, telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltet, illetve telefonos értékesítést folytat. Nincs két egyforma cég, így a call center funkcióknak is egyedi igényekre szabottnak kell lennie.
Az IVR rendszer (Interactive Voice Response) segít abban, hogy ne legyenek elveszett bejövő hívásai. A hívásokat az IP telefonközpont veszi fel, a hívó fél pedig egy előre leprogramozott hang alapú menüből választhat nyomógombos készüléke billentyűinek segítségével. Ezzel vállalata időt és pénzt is megtakarít, hiszen nem szükséges munkatársakat alkalmazni a bejövő hívások felvételére, valamint az IVR-on keresztül egyértelmű tájékoztatást is adhat ügyfeleinek.
A hívás rögzítés funkció meghatározható ideig tárolja a lebonyolított beszélgetést. A hívások rögzítése és tárolása sok esetben előírás, egyébként pedig segít a vitás helyzetek rendezésében vagy a munkatársak munkájának értékelésében.
A hangposta funkció a régi üzenetrögzítő modern megfelelője. A hagyott üzenetet hang file-ban tárolja a rendszer és e-mailt küld a mellék tulajdonosának.
Lehetőség van hívócsoportok kialakítására. Beállítható az egyidejű csengetés több melléken, az adott mellék tovább csengetése.
Nagyobb vállalatok részére hasznos funkció a központi telefonkönyv, ami a munkatársak és mellékeik listáját tartalmazza, valamint letöltődik az összes IP telefon készülékre. Ezzel a funkcióval a változások frissítése könnyen és gyorsan elvégezhető.
A magán beszélgetések korlátozása érdekében lehetőség van PIN kódos hívás korlátozásra, valamint mellékenkénti statisztika készítésére is.
További egyedi statisztikák készíthetők például munkatársak aktivitásáról, az elveszett bejövő hívások mennyiségéről, a hívások hosszáról, stb.
Ha speciális műszaki igényei vannak ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot!
Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi.
Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!