1248
1248

Vezetékes telefon

Modern IP telefon formájában

Hagyományos telefon modernizálva

Napjainkban már mindenki mobiltelefont használ, ezért a vezetékes telefon egyre inkább elveszíti jelentőségét.

De továbbra is jó, ha van egy biztos pont, amin az otthoni családtagok bármikor elérhetők: a régi dolgokhoz ragaszkodó nagymama, aki idegenkedik a mobiltelefontól, vagy a gyermek, akiknek ki tudja, hogy hol van éppen a mobilja.

Ha nem kerül sokba, miért ne lenne egy fix, IP telefon készülék a nappaliban? Mindezt a telefonszámának megváltoztatása nélkül nyújtjuk.

Miért érdemes IP telefonra váltani?

  • Az alapdíj lebeszélhető
  • Teljes értékű vezetékes telefon szolgáltatás
  • Korábbi telefonszáma megtartható
  • Kapcsolási díj nélkül
  • Másodperc alapú elszámolás
  • Ingyenes hívások hálózaton belül
  • Online hívás részletezővel

Gyakori kérdések

K: Mit érdemes tudnom az ACE Telecom telefonszolgáltatásáról?
V: VoiceNet szolgáltatásunk kiváltja a vezetékes telefonokat, mivel alternatív technológiája lehetővé teszi az interneten keresztüli telefonálást, kiváló hangminőségben.
                                           
K: Mi az a VoIP technológia?
V: A VoIP kifejezés a Voice over Internet Protocol rövidítése, az internetprotokoll feletti hangátvitelt jelenti. A VoIP a távközlés azon formája, ahol a beszélgetés továbbítása nem a hagyományos telefonhálózaton keresztül zajlik, hanem az interneten vagy más IP-alapú adathálózaton.

K: Mit jelent a hálózaton belüli ingyenes beszélgetés?
V: Az ACE Telecom VoiceNet előfizetői egymás között díjmentesen tudnak telefonon beszélni.

K: Faxot tudok küldeni a telefonvonalon?
V: Igen, egy analóg VoIP gateway eszköz igénybevételével lehetősége van a korábbi fax berendezését használni.

K: Mi az az e-fax?
V: Az e-fax szolgáltatással kiválthatja a régi fax gépét. A szolgáltatás során számítógépe segítségével küldhet és fogadhat faxokat.

K: Tudom titkosítani a telefonszámomat?
V: Igen, van lehetőség a telefonszámának titkosítására.

K: Kell-e új telefonkészüléket vásárolnom a szolgáltatáshoz?
V: Nem szükséges, VoIP gateway eszköz segítségével a meglévő telefonkészülékéhez tudjuk illeszteni a szolgáltatást.

K: Mi az a VoIP gateway eszköz?
V: A VoIP gateway eszköz egy olyan átalakító eszköz, melynek segítségével lehetőség nyílik a meglévő analóg rendszereket használni az új VoIP technológián.

K: Milyen internetsebesség szükséges az IP telefonhoz?
V: 88 Kbit/s sávszélességre van szükség beszédcsatornánkként

K: Megtarthatom a régi telefonszámomat?
V: Igen, számhordozással lehetősége van megtartani a jelenlegi telefonszámát vagy új telefonszámot igényelhet az ACE Telecom számtartományból. 

K: Hogyan történik a számhordozás?                                            
V: A számhordozás során egy előre meghatározott és egyeztett időpontban átkerül a telefonszám az előző szolgáltatótól az ACE Telecomhoz. A számhordozási időablakok hétköznaponként 20:00-24:00 között vannak, a számhordozás napján ebben az időpontban a szolgáltatásban kimaradás tapasztalható.

K: Mit tegyek, ha a telefonszolgáltatásnál a hang akadozik?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon.

K: Mit tegyek, ha nem tudok faxot küldeni/fogadni?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon.

K: Hol jelezhetem, ha bármilyen egyéb hibát tapasztalok a szolgáltatásban?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon.

K: Mit tegyek adatváltozás esetén?
V: Kérjük, hogy az adataiban történt változást írásban az office@acetelecom.hu e-mail címen szíveskedjen bejelenteni a szerződésben megadott kapcsolattartói e-mail címek valamelyikéről.

K: Van lehetőség a szolgáltatás szüneteltetésére?
V: Igen, szüneteltetés legalább 7 napos, legfeljebb évente 6 hónapos időtartamra kérhető. A szüneteltetésre vonatkozó igényt írásban kell benyújtani. 

K: A szüneteltetésnek van díja?
V: A szüneteltetés díja a havi díj 10 százaléka, melyet a szüneteltetés teljes időtartamára egy összegben előre számlázunk.

K: Határozott időtartamú szerződés esetén kérhető a szolgáltatás szüneteltetése?
V: Igen, de a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik az előfizetői szerződés határozott időtartama.

K: Hogyan történik a szolgáltatások számlázása?
V: A szolgáltatások előfizetési díját a tárgyidőszak elején számlázzuk. A számla fizetési határideje a számlán kerül feltüntetésre.

K: Hogyan történik a számlák kiállítása?
V: Számláinkat választása alapján papír alapon postai kézbesítéssel vagy e-mailben elektronikus formában küldjük. Vállalatunk kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelmi szempontok érvényesítésére, ezért az elektronikus- vagy távszámla kiállítását részesítjük előnyben. 

K: Miért érdemes elektronikus számlát választanom?
V: Számlája az előfizetői szerződésben megadott e-mail címére megérkezik annak kiállításának napján, így a számláját gyorsabban és biztonságosabb módon tudjuk kézbesíteni, mint papír alapon, postai úton.

K: Mit tegyek, ha nem kaptam meg az adott hónapra vonatkozó számlát?
V: Amennyiben nem kapja meg a szokott időben a számlát, kérjük, hogy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken szíveskedjen jelezni. Elektronikus számla esetében érdemes ellenőrizni az adott postafiók spam/promóciók mappáját is, valamint a postafiók telítettségét.

K: Hogyan tudom befizetni a számlákat?
V: Számláit csoportos befizetéssel, egyedi átutalással vagy csekkes fizetéssel tudja kiegyenlíteni. Átutalás esetén a számlán feltüntetett bankszámlaszámra szíveskedjen a befizetést teljesíteni. Lehetőség van a számlák készpénzzel történő kiegyenlítésére ügyfélszolgálati irodáinkban.

K: Mit tegyek, ha csoportos beszedési megbízással szeretném fizetni a számláimat?
V: Kérjük, adja le megbízását a számlavezető bankjában, amihez az Ön ACE Telecomnál lévő ügyfélszámára valamint az ACE Telecom azonosítójára (A12255726) lesz szükség. A megbízás leadásáról értesítsen bennünket a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen az Ön bankszámlaszáma megadásával.

K: Hogyan kaphatok számlamásolatot?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal, illetve írásban is jelezheti igényét a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen.

K: Mit tegyek számlatartozás esetén?
V: A tartozás egyeztetése érdekében vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal. Amennyiben nem kapta meg számláját, kérjük, hogy számlamásolat iránti igényét jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.

K: Hova fordulhatok számlázási problémával?
V: Kérjük, ügyfélszolgálati elérhetőségeinken vegye fel velünk a kapcsolatot vagy keresse személyes üzletkötőjét a szerződésén megadott elérhetőségen.

Kapcsolat

Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi.
Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!