Az online jelenlét elengedhetetlen része a saját domain név, mely egyedileg azonosítja cége honlapját. A jól megválasztott domain név jelentős üzleti előnyöket hozhat vállalkozása számára, komolyságot, profizmust sugall. Célközönségének megfelelően domain nevét megrendelheti hazai .hu végződéssel, illetve egyéb nemzetközi végződésekkel (.com, .net., .org stb.), valamint más nemzetek domain végződéseivel. Akár új, akár meglévő domain nevei kezeléséről van szó, az ACE Telecom, mint akkreditált .hu regisztrátor a hazai domainek regisztrálásában gyors és szakértő segítséget nyújt. Továbbá lehetőség van egyéb nemzetközi végződéssel rendelkező domainek szinte azonnali bejegyeztetésére is.
K: Milyen szolgáltatásokat igényelhetek a domain nevemhez?
V: Domain névhez kapcsolódhat e-mail, illetve webtárhely szolgáltatás.
K: Aldomain igénylésére van lehetőség?
V: A regisztrált domain nevekhez korlátlan számú aldomain rendelhető díjmentesen (például: valami.acetelecom.hu).
K: Használhatok-e saját névszervert?
V: Igen, de ebben az esetben kérjük, hogy a beállításokat a regisztrációs igény benyújtása előtt a regisztriációhoz szükséges technikai beállításoknak megfelelően szíveskedjenek elvégezni (link ide kattintva érhető el).
K: Névszervert szeretnék módosítani, mi a menete?
V: Kérjük, hogy az új beállítási paramétereket küldje el e-mailben az operator@acetelecom.hu e-mail címre.
K: Mik az ACE Telecom DNS kiszolgálói?
V: DNS1: 109.74.48.48, DNS2: 195.70.36.169
K: Hogyan rendelhetem meg a domainregisztrációt?
V: A választott domain regisztrációját a domain-igénylőlap kitöltésével és visszajuttatásával rendelheti meg.
K: Mikor történik meg a megrendelt domain bejegyzése?
V: A domainek regisztrációja általában 1-2 munkanapon belül megtörténik. A .hu domain nevek esetében a domain először „feltételes használatba adás státusz”-ba kerül 8 napra. Ekkor technikailag már használható, azonban 8 napon belül bárki jelezheti igényét az adott domainre. Ebben az esetben az Internet Szolgáltatók Tanácsa egyesületen belül működő Alternatív Vitarendező Fórum dönt a domain jogos tulajdonosáról. Ennek részleteiről kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
K: Meddig él a domainregisztráció?
V: A domain neveket minden esetben 1 évre regisztráljuk, ezután azok lemondásáig automatikusan hosszabbodnak.
K: Más szolgáltatónál regisztrált domain nevemet át tudom vinni az ACE Telecom-hoz?
V: A .hu domain nevek átregisztrálása a domain-igénylőlap kitöltésével és visszaküldésével igényelhető, az adatlapon az átregisztrálás opciót kell megjelölni. A kitöltött dokumentumhoz jogi személy esetén aláírási címpéldányt kérünk csatolni. Az .eu és nemzetközi domainek átregisztrálásakor a jelenlegi regisztrátortól autentikációs kód kérése szükséges, melyet az igénylőlap beküldésekor szintén kérünk megadni.
K: Hogyan tudom megváltoztatni az e-mail postafiókom jelszavát?
V: Online ügyfélszolgálatunk jelszóváltoztatás menüpontjában módosítható a postafiókhoz tartozó jelszó.
K: Automatikus válaszüzenetet szeretnék beállítani az e-mail postafiókomban. Hogyan lehetséges?
V: Online ügyfélszolgálatunk "E-mail beállítás" menüpontjában beállítható az automatikus válaszüzenet.
K: Át szeretném irányítani az e-mail fiókomba érkező leveleket egy másik e-mail címre. Mit kell tennem?
V: Online ügyfélszolgálatunk "E-mail beállítás" menüpontjában megadható az az e-mail cím, amire kéri beállítani az átirányítást.
K: Milyen technikai beállításokra van szükségem az e-mail címem használatba vételéhez?
V: Kérjük, hogy az alábbi beállításokat alkalmazza:
Bejövő levelek kiszolgálója: mail.acetelecom.hu
POP3 - port 110
POP3 SSL - port 995
IMAP4 - port 143
IMAP4 SSL - port 993
Imap mappa elérési útja: INBOX.
Kimenő levelek kiszolgálója: smtp.acetelecom.hu (hitelesítés szükséges, a bejövő levelek kiszolgálójával azonos beállítások használata)
Protokoll:
Titkosítás nélkül/StartTSL - port 25
TLS/SSL - port 465
K: Mit tegyek adatváltozás esetén?
V: Kérjük, hogy az adataiban történt változást írásban az office@acetelecom.hu e-mail címen szíveskedjen bejelenteni a szerződésben megadott kapcsolattartói e-mail címek valamelyikéről.
K: Domain nevemnek tulajdonosa megváltozott, mi a teendő?
V: Domain nevek tulajdonosváltásához egy átadó-átvevő nyilatkozatra van szükség mindkét fél adataival és aláírásával ellátva. Jogi személyek esetén aláírási címpéldány csatolása szükséges. Az új tulajdonos adataival domain igénylőlapot is kérünk kitölteni.
K: Hogyan történik a szolgáltatások számlázása?
V: A szolgáltatások előfizetési díját a tárgyidőszak elején számlázzuk. A számla fizetési határideje a számlán kerül feltüntetésre.
K: Hogyan történik a számlák kiállítása?
V: Számláinkat választása alapján papír alapon postai kézbesítéssel vagy e-mailben elektronikus formában küldjük. Vállalatunk kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelmi szempontok érvényesítésére, ezért az elektronikus- vagy távszámla kiállítását részesítjük előnyben.
K: Miért érdemes elektronikus számlát választanom?
V: Számlája az előfizetői szerződésben megadott e-mail címére megérkezik annak kiállításának napján, így a számláját gyorsabban és biztonságosabb módon tudjuk kézbesíteni, mint papír alapon, postai úton.
K: Mit tegyek, ha nem kaptam meg az adott hónapra vonatkozó számlát?
V: Amennyiben nem kapja meg a szokott időben a számlát, kérjük, hogy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken szíveskedjen jelezni. Elektronikus számla esetében érdemes ellenőrizni az adott postafiók spam/promóciók mappáját is, valamint a postafiók telítettségét.
K: Hogyan tudom befizetni a számlákat?
V: Számláit csoportos befizetéssel, egyedi átutalással vagy csekkes fizetéssel tudja kiegyenlíteni. Átutalás esetén a számlán feltüntetett bankszámlaszámra szíveskedjen a befizetést teljesíteni. Lehetőség van a számlák készpénzzel történő kiegyenlítésére ügyfélszolgálati irodáinkban.
K: Mit tegyek, ha csoportos beszedési megbízással szeretném fizetni a számláimat?
V: Kérjük, adja le megbízását a számlavezető bankjában, amihez az Ön ACE Telecomnál lévő ügyfélszámára valamint az ACE Telecom azonosítójára (A12255726) lesz szükség. A megbízás leadásáról értesítsen bennünket a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen az Ön vagy cége bankszámlaszáma megadásával.
K: Hogyan kaphatok számlamásolatot?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal, illetve írásban is jelezheti igényét a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen.
K: Mit tegyek számlatartozás esetén?
V: A tartozás egyeztetése érdekében vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal. Amennyiben nem kapta meg számláját, kérjük, hogy számlamásolat iránti igényét jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
K: Hova fordulhatok számlázási problémával?
V: Kérjük, ügyfélszolgálati elérhetőségeinken vegye fel velünk a kapcsolatot vagy keresse személyes ügyfélmenedzserét a szerződésén megadott elérhetőségen.
Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi.
Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!