Könnyen elérhető ügyfélszolgálattal
A fenti díjak visszavonásig érvényesek 1 éves új szerződés kötése esetén, és ÁFÁ-t tartalmazó bruttó árak. Sávszélesség-garancia mindegyik csomagnál: 25%. Az ajánlatok kizárólag az ACE Telecom saját hálózatán nyújtott szolgáltatásra érvényesek. Az új szerződés értelmezése: előfizető az igénybevételt megelőző három hónapban nem rendelkezett adott telepítési címen érvényes előfizetői szerződéssel internet-szolgáltatásra vonatkozóan az ACE Telecomnál.
Legyen szó otthon végzett távmunkáról, online játékról, videók nézéséről, streamelésről, vagy akár csak mindennapi böngészésről, e-mailezésről, közösségi oldalak látogatásáról, a magas minőségű otthoni internetcsomagjaink megfelelő választást jelentenek.
Alacsony sávszélességű internetkapcsolattal is tökéletes streaming-élmény érhető el. Például a Netflix hivatalos közlése szerint a részükről nyújtott filmek Full HD felbontásban már 5 Mbit/s letöltési sebesség mellett kifogástalan minőségben érhetők el.
K: Mekkora sávszélességet rendelhetek meg?
V: Lakossági internetszolgáltatásaink 10-50 Mbit/s sebességűek.
K: Mekkora a szolgáltatás éves rendelkezésre állása?
V: Lakossági internetszolgáltatásainkra 98% éves rendelkezésre állást vállalunk.
K: Mi a különbség a névleges és a garantált le/feltöltési sebesség között?
V: A névleges az a maximális sebesség, amit az adott kapcsolaton el tud érni, a garantált, amit minden körülmény között biztosítunk.
K: Van lehetőség fix IP cím igénylésére?
V: Igen, igényelhető.
K: Az ACE Telecom otthoni internetszolgáltatása hol vehető igénybe?
V: Az ACE Telecom saját hálózatán keresztül nyújtott lakossági internetszolgáltatása Vácot, Fóton, Dunakeszin, és ezen városok vonzáskörzeteiben érhető el. Érdeklődjön ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, hogy Önnél elérhető-e internetszolgáltatásunk?
K: Miért van szükség helyszíni felmérésre?
V: A szolgáltatás kiépítéséhez minden esetben helyszíni felmérés szükséges, mely során ellenőrizzük, hogy a kívánt területen milyen műszaki megoldást tudunk nyújtani. Lakossági szolgáltatásainkat általában digitális mikrohullámú berendezések telepítésével létesítjük. A felmérés során vizsgáljuk az antenna elhelyezési, a villamosenergia vételezési és a belső kábelezés kiépítésének lehetőségeit.
K: Mennyi idő alatt telepítik a szolgáltatást?
V: A szerződés aláírását követően 30 napon belül biztosítjuk a szolgáltatás kiépítését. Célunk, hogy minden megrendelőnk minél hamarabb használatba vehesse szolgáltatását, ezért igyekszünk ezt az időt minél inkább lerövidíteni.
K: Van egyszeri díja a szolgáltatás kiépítésnek?
V: A szolgáltatás kiépítésének díját hűségidő vállalása esetén kedvezményként elengedjük.
K: Hogyan zajlik az internetszolgáltatás bekötése?
V: A helyszíni felmérés során kollégáink meghatározzák a bekötés módját és egyeztetik Önnel a részleteket.
K: A szolgáltatás telepítése előtt már megtudhatom a fix IP címemet?
V: Igen, szükség esetén már a telepítés előtt megkaphatja a szolgáltatásának fix IP címét.
K: Megosztható-e az internetszolgáltatás több számítógép között?
V: Igen, router segítségével megoszthatja az internetkapcsolatot több eszköz között.
K: Van lehetőség a szolgáltatás áthelyezésre?
V: Van lehetőség a szolgáltatás költöztetésére, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon.
K: Mit jelent a digitális mikrohullámú internet?
V: A mikrohullámú internet olyan vezeték nélküli technológia, ami mikrohullámú rádiójelek segítségével teszi lehetővé a szélessávú internethozzáférést az Ön otthonában.
K: Kaphatok nagyobb sávszélességet?
V: Igen, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a 1248-as telefonszámon.
K: Az időjárás változása befolyásolja a szolgáltatás minőségét?
V: Az általunk gondosan és szakszerűen megtervezett mikrohullámú-hálózatot nem befolyásolja az időjárás.
K: Hogyan tudom az internetsebességemet lemérni?
V: Internetsebességünk lemérésére számos ingyenesen elérhető weboldal áll rendelkezésre. Telepítést követően mérési jegyzőkönyvet állítunk ki, mely tartalmazza a kapcsolata sebességének adatait.
K: Mit tegyek, ha lassú vagy nem működik a szolgáltatásom?
V: Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon, műszaki munkatársaink kivizsgálják a hiba okát és javítják azt.
K: Honnan tudom, hogy mikor javítják a szolgáltatásomat?
V: Hibabejelentést követően e-mail értesítést kap a rendszerünktől a hibakezelési folyamat státuszairól és állapotáról. Helyszíni hibajavítás előtt munkatársaink telefonon is felveszik Önnel a kapcsolatot.
K: Mi tudja befolyásolni a sávszélesség-sebességmérő teszt eredményét?
V: Minden olyan alkalmazás és eszköz, amely működéséhez internetkapcsolat szükséges. A mérést célszerű egy dedikált számítógéppel végezni és figyelni arra, hogy a mérés során más eszköz nem csatlakozik az internetkapcsolathoz.
K: Elfelejtettem az internethasználathoz szükséges bejelentkezési adataimat, mi a teendő?
V: Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a 1248-as központi telefonszámon, munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésére.
K: Mit tegyek adatváltozás esetén?
V: Kérjük, hogy az adataiban történt változást írásban az office@acetelecom.hu e-mail címen szíveskedjen bejelenteni a szerződésben megadott kapcsolattartói e-mail címek valamelyikéről.
K: Változott a kapcsolattartó személye, hogyan jelenthetem be?
V: Kapcsolattartó személyében történt változás esetén kérjük, hogy az Ön képviseletére jogosult személy adjon meghatalmazást az új kapcsolattartónak, amit írásban szíveskedjenek részünkre megküldeni ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
K: Van lehetőség a szolgáltatás szüneteltetésére?
V: Igen, szüneteltetés legalább 7 napos, legfeljebb évente 6 hónapos időtartamra kérhető. A szüneteltetésre vonatkozó igényt írásban kell benyújtani.
K: A szüneteltetésnek van díja?
V: A szüneteltetés díja a havi díj 10 százaléka, melyet a szüneteltetés teljes időtartamára egy összegben előre számlázunk.
K: Határozott időtartamú szerződés esetén kérhető a szolgáltatás szüneteltetése?
V: Igen, de a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik az előfizetői szerződés határozott időtartama.
K: Hogyan történik a kihelyezett eszközök leszerelése és elszállítása?
V: Felmondás, illetve a szolgáltatás megszűnése után néhány napon belül időpontot egyeztetünk Önnel, amikor eszközeinket leszereljük és elszállítjuk a helyszínről.
K: Hogyan történik a szolgáltatások számlázása?
V: A szolgáltatások előfizetési díját a tárgyidőszak elején számlázzuk. A számla fizetési határideje a számlán kerül feltüntetésre.
K: Hogyan történik a számlák kiállítása?
V: Vállalatunk kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemi szempontok érvényesítésre, ezért az elektronikus- vagy távszámla kiállítását részesítjük előnyben.
K: Miért érdemes elektronikus számlát választanom?
V: Számlája az előfizetői szerződésben megadott e-mail címére megérkezik annak kiállításának napján, így a számláját gyorsabban és biztonságosabb módon tudjuk kézbesíteni, mint papír alapon, postai úton.
K: Mit tegyek, ha nem kaptam meg az adott hónapra vonatkozó számlát?
V: Amennyiben nem kapja meg a szokott időben a számlát, kérjük, hogy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken szíveskedjen jelezni. Elektronikus számla esetében érdemes ellenőrizni az adott postafiók spam/promóciók mappáját is, valamint a postafiók telítettségét.
K: Hogyan tudom befizetni a számlákat?
V: Számláit csoportos befizetéssel, egyedi átutalással vagy csekkes fizetéssel tudja kiegyenlíteni. Átutalás esetén a számlán feltüntetett bankszámlaszámra szíveskedjen a befizetést teljesíteni. Lehetőség van a számlák készpénzzel történő kiegyenlítésére ügyfélszolgálati irodáinkban vagy bankkártyás fizetéssel online ügyfélszolgálatunkon keresztül.
K: Mit tegyek, ha csoportos beszedési megbízással szeretném fizetni a számláimat?
V: Kérjük, adja le megbízását a számlavezető bankjában, amihez az Ön ACE Telecomnál lévő ügyfélszámára, valamint az ACE Telecom azonosítójára (A12255726) lesz szükség. A megbízás leadásáról értesítsen bennünket a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen az Ön bankszámlaszáma megadásával.
K: Hogyan kaphatok számlamásolatot?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal, illetve írásban is jelezheti igényét a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen. Számláit online ügyfélszolgálatunkon keresztül is bármikor megtekintheti.
K: Mit tegyek számlatartozás esetén?
V: A tartozás egyeztetése érdekében vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal. Amennyiben nem kapta meg számláját, kérjük, hogy számlamásolat iránti igényét jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
K: Hova fordulhatok számlázási problémával?
V: Kérjük, ügyfélszolgálati elérhetőségeinken vegye fel velünk a kapcsolatot vagy keresse személyes üzletkötőjét a szerződésén megadott elérhetőségen.
Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi.
Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!