Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményei a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint:
Új szolgáltatás létesítésének időtartama
A szolgáltatás igénybevételét lehetővé tevő új előfizetői hozzáférési pont létesítésének és a szolgáltatásnyújtás megkezdésének az előfizetői szerződés létrejöttétől számított, az esetek 80%-ában vállalt határideje napokban
Hibaelhárítási idő
A hibabejelentés alapján lefolytatott hibaelhárításnak, az esetek 80%-ában teljesítendő határideje órában kifejezve
Bejelentett díjreklamációk kivizsgálási és elintézési határideje
A bejelentett díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének az esetek 80%-ában teljesítendő határideje napokban kifejezve
A szolgáltatás éves szintű rendelkezésre állása
A szolgáltató telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos bejelentkezésének aránya az ügyfélszolgálat felé indított sikeresen felépült hívások esetén
Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi.
Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!