1248
1248

Hálózati minőségi célértékek

 

Az NMHH hatályos rendelete szerinti követelmények és vállalt célértékek az internetszolgáltatások területén

Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményei a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint:

Új szolgáltatás létesítésének időtartama

A szolgáltatás igénybevételét lehetővé tevő új előfizetői hozzáférési pont létesítésének és a szolgáltatásnyújtás megkezdésének az előfizetői szerződés létrejöttétől számított, az esetek 80%-ában vállalt határideje napokban

  • Vállalt célérték: 15 nap
  • Teljesített értékek 2023-ban: 14 nap

Hibaelhárítási idő

A hibabejelentés alapján lefolytatott hibaelhárításnak, az esetek 80%-ában teljesítendő határideje órában kifejezve

  •  Vállalt célérték: 72 óra
  •  Teljesített értékek 2023-ban: 9 óra 55 perc

Bejelentett díjreklamációk kivizsgálási és elintézési határideje

A bejelentett díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének az esetek 80%-ában teljesítendő határideje napokban kifejezve

  •  Vállalt célérték: 30 nap
  • Teljesített értékek 2023-ban: 6,5 nap

A szolgáltatás éves szintű rendelkezésre állása

  • Vállalt célérték:  98%
  • Teljesített értékek 2023-ban: 99,8%

A szolgáltató telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos bejelentkezésének aránya az ügyfélszolgálat felé indított sikeresen felépült hívások esetén

  • Vállalt célérték:  80%
  • Teljesített értékek 2023-ban: 87,6%

Kapcsolat

Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi.
Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!