1248
1248

Wifi megoldások

az Ön igényei szerint, professzionálisan

Az okoseszközök elterjedésével egyre nagyobb lett az igény a használható WiFi elérésekre.

Az elmúlt években sok szállodában, étteremben és ipari létesítményben építettünk ki egyedi igényekre szabott WiFi-hálózatokat. Munkatársaink vezetékes és vezeték nélküli technológiákban szerzett tapasztalataira alapozva ajánljuk Önnek egyedi WiFi szolgáltatásainkat a tervezéstől a létesítésen át az üzemeltetésig.

Online világunkban egyre nagyobb hangsúly helyeződik a vezeték nélküli hálózatokra, hiszen ezek jelentik a kommunikáció alapját. Wifi-s megoldásaink számos élethelyzetben segítik az emberek közötti kapcsolattartást vagy a szórakozást: internetes böngészéskor, e-mailes levelezéskor, online üzenetküldéskor, zenehallgatáskor, vagy éppen munkavégzést elősegítő alkalmazások futtatásakor.

Gyakori kérdések

K: Hogyan igényelhetek wifi szolgáltatást?
V: Ügyfélmenedzser munkatársunktól kérhet egyedi ajánlatot, amelynek elkészítéséhez helyszíni felmérés szükséges.

K: Miért van szükség helyszíni felmérésre?
V: A helyszín- és az ügyféligények felmérése során kerül meghatározásra a használni kívánt műszaki megoldás, figyelembe véve a helyszíni lehetőségeket, adottságokat és ez alapján tudjuk elkészíteni a legjobb ajánlatot az Ön részére.  A helyszíni felmérésünk díjmentes.

K: Kültéren is megoldható a wifi kiépítése?
V: Professzionális eszközeinkkel a kültéri kiépítést is meg tudjuk oldani.

K: Saját SSID-t szeretnénk, van rá lehetőség?
V: Az Ön által kért egyedi SSID kerül beállításra.

K: Mekkora internet-sávszélességre van szükségem a szolgáltatás igénybevételére?
V: Az internet sebessége nagyban függ a hálózatot használni kívánó felhasználók számától és attól, hogy mire használják a WiFi hálózatot. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot és munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre a megfelelő sávszélesség kiválasztásában.

K: Mitől biztonságos a Wifi hálózatom?
V: A Wifi hálózat biztonsági beállításai védett kapcsolatot biztosítanak a felhasználóknak, így más felhasználók nem tudnak illetéktelenül kapcsolódni az Ön eszközéhez.

K: Több egymástól független hálózatot szeretnénk kialakítani, erre van lehetőség?
V: Van lehetőség több hálózat kialakítására, ennek beállítása az Ön igényei szerint történik.

K: Lehet szabályozni, hogy csak megadott eszközök tudjanak csatlakozni a hálózatra?
V: Igen, egyedi azonosítással (autentikáció) történtő csatlakozás is kialakítható.

K: Mit tegyek adatváltozás esetén?
V: Kérjük, hogy az adataiban történt változást írásban az office@acetelecom.hu e-mail címen szíveskedjen bejelenteni a szerződésben megadott kapcsolattartói e-mail címek valamelyikéről vagy cégszerűen aláírt levélben faxon/postai úton.

K: Változott a kapcsolattartó személye, hogyan jelenthetem be?
V: Kapcsolattartó személyében történt változás esetén kérjük, hogy a cég képviseletére jogosult személy adjon meghatalmazást az új kapcsolattartónak, amit írásban szíveskedjenek részünkre megküldeni ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.

K: Van lehetőség a szolgáltatás szüneteltetésére?
V: Igen, szüneteltetés legalább 7 napos, legfeljebb évente 6 hónapos időtartamra kérhető. A szüneteltetésre vonatkozó igényt írásban kell benyújtani.

K: A szüneteltetésnek van díja?
V: A szüneteltetés díja a havi díj 10 százaléka, melyet a szüneteltetés teljes időtartamára egy összegben előre számlázunk.

K: Határozott időtartamú szerződés esetén kérhető a szolgáltatás szüneteltetése?
V: Igen, de a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik az előfizetői szerződés határozott időtartama.

K: Hogyan történik a szolgáltatások számlázása?
V: A szolgáltatások előfizetési díját a tárgyidőszak elején számlázzuk. A számla fizetési határideje a számlán kerül feltüntetésre.

K: Hogyan történik a számlák kiállítása?
V: Számláinkat választása alapján papír alapon postai kézbesítéssel vagy e-mailben elektronikus formában küldjük. Vállalatunk kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelmi szempontok érvényesítésére, ezért az elektronikus- vagy távszámla kiállítását részesítjük előnyben. 

K: Miért érdemes elektronikus számlát választanom?
V: Számlája az előfizetői szerződésben megadott e-mail címére megérkezik annak kiállításának napján, így a számláját gyorsabban és biztonságosabb módon tudjuk kézbesíteni mint papír alapon postai úton.

K: Mit tegyek, ha nem kaptam meg az adott hónapra vonatkozó számlát?
V: Amennyiben nem kapja meg a szokott időben a számlát, kérjük, hogy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken szíveskedjen jelezni. Elektronikus számla esetében érdemes ellenőrizni az adott postafiók spam/promóciók mappáját is, valamint a postafiók telítettségét.

K: Hogyan tudom befizetni a számlákat?
V: Számláit csoportos befizetéssel, egyedi átutalással vagy csekkes fizetéssel tudja kiegyenlíteni. Átutalás esetén a számlán feltüntetett bankszámlaszámra szíveskedjen a befizetést teljesíteni. Lehetőség van a számlák készpénzzel történő kiegyenlítésére ügyfélszolgálati irodáinkban.

K: Mit tegyek, ha csoportos beszedési megbízással szeretném fizetni a számláimat?
V: Kérjük, adja le megbízását a számlavezető bankjában, amihez az Ön/cége ACE Telecomnál lévő ügyfélszámára, valamint az ACE Telecom azonosítójára (A12255726) lesz szükség. A megbízás leadásáról értesítsen bennünket a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen az Ön/cége bankszámlaszáma megadásával.

K: Hogyan kaphatok számlamásolatot?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal, illetve írásban is jelezheti igényét a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen.

K: Mit tegyek számlatartozás esetén?
V: A tartozás egyeztetése érdekében vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal. Amennyiben nem kapta meg számláját, kérjük, hogy számlamásolat iránti igényét jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.

K: Hova fordulhatok számlázási problémával?
V: Kérjük, ügyfélszolgálati elérhetőségeinken vegye fel velünk a kapcsolatot vagy keresse személyes üzletkötőjét a szerződésén megadott elérhetőségen.

Kapcsolat

Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi.
Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!