1248
1248

Üzleti internet

Könnyen elérhető ügyfélszolgálattal

Amiért Ügyfeleink minket választottak

  • Gyors kiépítés
  • Kiemelkedő ügyfélközpontúság
  • Saját kapcsolattartó minden ügyfelünknek

Konkrét előnyök az ACE Telecom Üzleti Internet mellett:

  • Gyors és biztonságos adatkapcsolat
  • Megegyezik a le- és feltöltési sebesség
  • Kifejezetten céges/intézményi igényekre kialakítva

Válasszon internetcsomagot cégének!

Standard Üzleti Net

Igényelhető sávszélesség (le/feltöltés) 10 - 80 Mbit/s között
Éves szintű időbeni rendelkezésre állás 98%
Sávszélesség- garancia 50%
Átlagos hibajavítási idő 48 órán belül

Prémium Üzleti Net

Igényelhető sávszélesség (le/feltöltés) 10 - 1000 Mbit/s között
Éves szintű időbeni rendelkezésre állás 99,5%
Sávszélesség- garancia 100%
Átlagos hibajavítási idő 6 órán belül

Rólunk mondták

"ACE Telecom az internetet szolgáltatónk. Náluk több évvel a szerződéskötés után is megbecsült ügyfélnek érezzük magunkat."

Kőrösi Tibor
J.Press, Társtulajdonos - Ügyvezető igazgató

Gyakori kérdések

K: Hol vehető igénybe az ACE Telecom internetszolgáltatása?
V: Az ACE Telecom saját hálózatán keresztül nyújtott internetszolgáltatása Budapesten és vonzáskörzetében érhető el. Azonban partnerszolgálgatóink lefedettségét is figyelembe véve majdnem országos szinten elérhetőek internetszolgáltatásaink.

K: Mekkora sávszélességet rendelhetek meg?
V: Üzleti internetszolgáltatásainkkal az Ön igényeihez igazodó sávszélességcsomagok állíthatók össze. Digitális mikrohullámú berendezésekkel 1 Gbit/s, optikai szálas technológiával 10 Gbit/s a maximális sávszélesség.

K: Mekkora a szolgáltatások éves rendelkezésre állása?
V: Standard Üzleti Net szolgáltatásunk esetébe 98%, Prémium Üzleti Net szolgáltatásunk esetében 99,5% éves rendelkezésre állást vállalunk.

K: Mit jelent a szimmetrikus sávszélesség kifejezés?
V: Szimmetrikus sávszélességről akkor beszélünk, amikor az internet szolgáltatás letöltési és feltöltési sebessége megegyezik.

K: Mi a különbség a névleges és a garantált le/feltöltési sebesség között?
V: A névleges az a maximális sebesség, amit az adott kapcsolaton el tud érni, a garantált, amit minden körülmény között biztosítunk.

K: Hogyan zajlik az internetszolgáltatás bekötése?
V: Első lépésként a helyszíni felmérés során kollégáink megállapítják a szolgáltatás kiépítésének lehetőségeit és egyeztetik Önnel a részleteket. A szolgáltatás kiépítése optikai szálas vagy mikrohullámú rádiós technológiával történik. A felmérési adatok alapján a hálózattervezési csoportunk tervet készít és eldönti, hogy melyik a kedvezőbb megoldás. A javasolt megoldásról és a költségekről dedikált ügyfélmenedzser munkatársunk egy összefoglaló ajánlatot küld Önnek. Amennyiben ez alapján Ön megrendeli a szolgáltatást, akkor elindul a létesítési folyamat és egyeztetett időpontban munkatársaink elvégzik a szükséges eszközök felszerelését, továbbá átadják Önnek szolgáltatást. A szolgáltatás átadása során minden esetben mérési jegyzőkönyv készül, amely tanúsítja a megrendelt sávszélesség meglétét.

K: Van lehetőség a szolgáltatás áthelyezésre?
V: Igen, van lehetőség a szolgáltatás költöztetésére. Az új helyszínen újabb műszaki felmérés szükséges. Általában a költözés gördülékeny lebonyolítása érdekében az új helyszínen előbb kiépítjük a szolgáltatást, tehát nem a régi helyszínről telepítjük át az eszközöket, azokat később leszereljük. Tekintettel a folyamat időigényére kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a tervezett költözés előtt legalább két héttel!

K: Mit jelent a digitális mikrohullámú kapcsolat?
V: Azt jelenti, hogy az Ön telephelye egy mikrohullámú vezeték nélküli eszközön keresztül kapcsolódik valamelyik távközlési báziállomásunkhoz, konkrétan az épület tetejére antennát és rádióberendezést szerelünk fel. A mikrohullámú vezetéknélküli technológia előnye, hogy gyorsan telepíthető, költséghatékony és rendkívül megbízható is.

K: Az időjárás változása befolyásolja a vezetéknélküli szolgáltatás minőségét?
V: Az általunk gondosan megtervezett és szakszerűen kivitelezett mikrohullámú kapcsolatot nem befolyásolja az időjárás.

K: Megosztható-e az internetkapcsolat több számítógép között?
V: Igen, router segítségével megoszthatja az internetkapcsolatot több eszköz között. Azonban arra ügyelni kell, hogy a router áteresztő képessége kellően nagy legyen a választott kapcsolati sebességhez, és ne lassítsa azt. Megfelelő routerrel az internetkapcsolat WiFi-n keresztül a mobil eszközökkel is megosztható. A megfelelő router kiválasztásához munkatársaink készséggel adnak tanácsot.

K: A szerződéses hűségidő alatt kaphatok nagyobb sávszélességet?
V: Igen, van lehetőség a sávszélesség bővítésére, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, munkatársaink segíteni fognak Önnek a megfelelő csomag kiválasztásában.

K: Hogyan tudom az internetsebességemet lemérni?
V: Internetsebességünk lemérésére számos ingyenesen elérhető weboldal áll rendelkezésre. Telepítést követően mérési jegyzőkönyvet állítunk ki, mely tartalmazza a kapcsolata sebességadatait.

 

 

K: Van lehetőség fix IPv4 IP cím igénylésére?
V: Igen, van rá lehetőség. Standard Üzleti Net szolgáltatásunkhoz igényelhető fix IP cím, Prémium Üzleti Net bérelt vonali szolgáltatásainkat pedig minden esetben fix IP címmel adjuk át, mely a szolgáltatás teljes időtartama alatt változatlan marad.

K: Van lehetőség IPv6-os IP cím igénybevételére?
V: Igen, van lehetőség IPV6-os IP cím igénylésére.

K: A szolgáltatás telepítése előtt már megtudhatom a fix IP címemet?
V: Igen, szükség esetén már a telepítés előtt megkaphatja a szolgáltatásának fix IP címét.


K: Tartalmaz a szolgáltatási csomag e-mail címet?
V: Nem, különálló Email és Webtárhely szolgáltatásunkat tudja igénybe venni. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, munkatársaink készséggel segíteni fognak Önnek a megfelelő csomag kiválasztásában.

K: Miért van szükség helyszíni felmérésre?
V: A szolgáltatás kiépítéséhez minden esetben helyszíni felmérés szükséges, mely során ellenőrizzük, hogy a kívánt helyszínen milyen műszaki megoldást tudunk biztosítani. Általában digitális mikrohullámú berendezések telepítésével, de gyakran optikai szálas technológia felhasználásával építjük ki a szolgáltatást. A felmérés során vizsgáljuk az antenna elhelyezésének, a villamosenergia vételezésének és a belső kábelezés kiépítésének lehetőségeit.

K: Mennyi idő alatt telepítik a szolgáltatást?
V: A szerződés aláírását követően 30 napon belül biztosítjuk a szolgáltatás kiépítését. Célunk, hogy minden megrendelőnk minél hamarabb használatba tudja venni szolgáltatását, ezért igyekszünk ezt az időt minél inkább lerövidíteni.

K: Van egyszeri díja a szolgáltatás kiépítésnek?
V: A szolgáltatás kiépítésének díját hűségidő vállalása esetén kedvezményként elengedjük.

K: Mit tegyek, ha lassú vagy nem működik a szolgáltatásom?
V: Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon, munkatársaink kivizsgálják a hiba okát, majd elhárítják azt.

K: Honnan tudom, hogy mikor javítják a szolgáltatásomat?
V: Hibabejelentést követően e-mail értesítést kap a rendszerünktől a hibakezelési folyamat státuszairól és állapotáról. Helyszíni hibajavítás előtt kollégáink telefonon is felveszik Önnel a kapcsolatot.

K: Mi tudja befolyásolni a sávszélesség-sebességmérő teszt eredményét?
V: Minden olyan alkalmazás és eszköz, amely működéséhez internetkapcsolat szükséges. A mérést célszerű egy dedikált számítógéppel végezni és figyelni arra, hogy a mérés során más eszköz nem csatlakozik az internetkapcsolathoz.

K: Elfelejtettem az internet használatához szükséges bejelentkezési adataimat, mi a teendő?
V: Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a 1248-as központi telefonszámon, munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésére.

K: Bizonyos oldalakat nem tudok megnyitni.
V: Amennyiben ez csak 1-2 weboldalt érint, kérjük ellenőrizze a DNS beállításait.

K: Mit tegyek adatváltozás esetén?
V: Kérjük, hogy az adataiban történt változást írásban, az office@acetelecom.hu e-mail címen szíveskedjen bejelenteni a szerződésben megadott kapcsolattartói e-mail címek valamelyikéről, vagy cégszerűen aláírt levélben faxon/postai úton.

K: Változott a kapcsolattartó személye, hogyan jelenthetem be?
V: Kapcsolattartó személyében történt változás esetén kérjük, hogy a cég képviseletére jogosult személy adjon meghatalmazást az új kapcsolattartónak, amit írásban szíveskedjenek részünkre megküldeni ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.

K: Van lehetőség a szolgáltatás szüneteltetésére?
V: Igen, szüneteltetés legalább 7 napos, legfeljebb évente 6 hónapos időtartamra kérhető. A szüneteltetésre vonatkozó igényt írásban kell benyújtani.

K: A szüneteltetésnek van díja?
V: A szüneteltetés díja a havidíj 10 százaléka, melyet a szüneteltetés teljes időtartamára egy összegben előre számlázunk.

K: Határozott időtartamú szerződés esetén kérhető a szolgáltatás szüneteltetése?
V: Igen, de a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik az előfizető szerződés határozott időtartama.

K: Hogyan történik a szolgáltatások számlázása?
V: A szolgáltatások előfizetési díját a tárgyidőszak elején számlázzuk. A számla fizetési határideje a számlán kerül feltüntetésre.

K: Hogyan történik a számlák kiállítása?
V: Számláinkat választása alapján papír alapon postai kézbesítéssel, vagy e-mailben elektronikus formában küldjük. Vállalatunk kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelmi szempontok érvényesítésére, ezért az elektronikus- vagy távszámla kiállítását részesítjük előnyben.  


K: Miért érdemes elektronikus számlát választanom?
V: Számlája az előfizetői szerződésben megadott e-mail címére megérkezik annak kiállításának napján, így a számláját gyorsabban és biztonságosabb módon tudjuk kézbesíteni mint papír alapon postai úton.

K: Mit tegyek, ha nem kaptam meg az adott hónapra vonatkozó számlát?
V: Amennyiben nem kapja meg a szokott időben a számlát, kérjük, hogy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken szíveskedjen jelezni. Elektronikus számla esetében érdemes ellenőrizni az adott postafiók spam/promóciók mappáját is, valamint a postafiók telítettségét.

K: Hogyan tudom befizetni a számlákat?
V: Számláit csoportos befizetéssel, egyedi átutalással vagy csekkes fizetéssel tudja kiegyenlíteni. Átutalás esetén a számlán feltüntetett bankszámlaszámra szíveskedjen a befizetést teljesíteni. Lehetőség van a számlák készpénzzel történő kiegyenlítésére ügyfélszolgálati irodáinkban vagy bankkártyás fizetéssel online ügyfélszolgálatunkon keresztül.

K: Mit tegyek, ha csoportos beszedési megbízással szeretném fizetni a számláimat?
V: Kérjük, adja le megbízását a számlavezető bankjában, amihez az Ön vagy cége ACE Telecomnál lévő ügyfélszámára, valamint az ACE Telecom azonosítójára (A12255726) lesz szükség. A megbízás leadásáról értesítsen bennünket a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen az Ön vagy cége bankszámlaszáma megadásával.

K: Hogyan kaphatok számlamásolatot?
V: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal, illetve írásban is jelezheti igényét a penzugy@acetelecom.hu e-mail címen. Számláit online ügyfélszolgálatunkon keresztül is bármikor megtekintheti.

K: Mit tegyek számlatartozás esetén?
V: A tartozás egyeztetése érdekében vegye fel a kapcsolatot a 1248-as ingyenesen hívható telefonszámon ügyfélszolgálatunkkal. Amennyiben nem kapta meg számláját, kérjük, hogy számlamásolat iránti igényét jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.

K: Hova fordulhatok számlázási problémával?
V: Kérjük, ügyfélszolgálati elérhetőségeinken vegye fel velünk a kapcsolatot vagy keresse személyes üzletkötőjét a szerződésén megadott elérhetőségen.

Írjon nekünk

Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi.
Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!