Lépjen velünk kapcsolatba!
Dokumentum
Adatmentés szolgáltatásunk hatékony megoldást jelent a véletlenszerű törlésből, szándékos károkozásból, vagy hardver meghibásodásból eredő adatvesztések, és ebből fakadó költségek megelőzésére. Ügyfél által meghatározott gyakorisággal, előre definiált ideig tárolt mentéseket készítünk, amelyekből rövid határidővel visszaállítjuk az elveszett adatokat.

 

Milyen előnyökkel jár az adatmentés?
  • Az adatmentések közben a szerver megállás nélkül üzemel, az üzletmenet befolyásolása nélkül
  • A szolgáltatás előre pontosan tervezhető, havidíjas konstrukcióban érhető el
  • Az adatmentéssel és az esetleges helyreállítással kapcsolatos kéréseire a napi 24 órában elérhető operátoraink állnak rendelkezésére
  • Mentett adatait redundáns szünetmentes áramforrással és klímarendszerrel ellátott, magas fokú biztonsági követelményeknek megfelelő, ISO 27001 tanúsítvánnyal rendelkező adatközpontban tároljuk

 

Milyen eszközöket tudunk menteni?
  • Virtuális szervert
  • Adatközpontban üzemelő fizikai szervert
  • Távoli szervert
  • Távoli munkaállomást
  • Microsoft Exchange szervert (verzió: 2013+, postafiók szintű visszatöltés)
  • Microsoft SQL Server (verzió: 2008 SP4+, SQL objektum visszatöltés – táblák, tárolt eljárások, triggerek)

 

Kiknek ajánljuk a szolgáltatást?

  • Üzletmenet folytonossági elvárást támasztó cégeknek
  • Olyan vállalatoknak, intézeteknek, ahol a rendszeres adatmentést törvényi előírás vagy belső szervezeti irányelv szabja meg
  • Társaságoknak, ahol kritikus elvárás mind az adatmentés, mind az adatvisszaállítás gyorsasága
  • Akiknek fontos, hogy a telephelyüktől távol tárolják a biztonsági mentéseket

 

Az adatok hol kerülnek tárolásra?

Az ügyféligények mentén megszabott fájlok, alkalmazások, szerverek az ACE Telecom georedundáns adatközpontjaiban kerülnek mentésre.

 

Milyen szoftverrel történik az adatmentés?

Az ACE Telecom Veeam szoftverrel végzi az adatmentést.

 

Az adatok milyen eszközökre kerülnek?

A virtuális gépről készült mentések diszk alapú rendszeren tárolódnak, a hosszabb megőrzési időt igénylő teljes backup-ok szalagos egységre kerülnek kiírásra. Az eltérő tárolási módhoz eltérő visszaállítási idők tartoznak. Az adatmentés szolgáltatás garantálja, hogy a mentendő adatok nem azonos tárolórendszerre kerülnek.

 

Milyen módszerekkel történnek a mentések?

  • A biztonsági mentési feladatok futtatása során az első lépés egy teljes mentés elkészítése. Minden ezt követő ciklusban (például napi, vagy heti rendszerességgel) csak az előző mentés óta keletkezett változásokat (inkrementumokat) mentjük. Ezt a folyamatot a visszaállítási pontok számának megfelelően, azok eléréséig folytatjuk.
  • Amennyiben a visszaállítási pontok száma eléri a kívánt számot (például 7 nap), az újabb inkrementum elkészülése után a teljes mentést tartalmazó egységet a legrégebbi változással összeolvasztva egy új teljes mentést kapunk. Ezeket a lépéseket minden egyes esetben - például naponta - megismételjük.

 

Mik az ACE Telecom vállalásai?

  • A mentések konfigurálása, a mentés és visszaállítás futtatása az ACE Telecom feladata és felelőssége.
  • A mentések végrehajtására kijelölt időintervallum naponta a 22:00 – 06:00 óra közötti időszak. Az ACE Telecom garantálja, hogy a mentést a megjelölt időpontban elindítja. A mentés befejezési időpontja függ a mentendő adatmennyiségtől. Az ACE Telecom fenntartja magának a jogot a fenti időablak megváltoztatására.

 

Milyen szolgáltatáselemekből áll az adatmentés?

  • Mentési rendszer felkonfigurálása az Ügyfél igénye alapján, a rendszer üzemeltetése
  • Megadott időablakban a beállított mentési feladatok (job-ok) lefuttatása
  • Ügyfél számára – igény esetén – információ biztosítása a mentések állapotáról
  • Ügyfél igénye alapján a visszaállítási folyamat végrehajtása
  • A mentett adatok tárolása
  • A mentett adatok ellenőrzése nem része a szolgáltatásnak (különösen, de nem kizárólagosan: vírusellenőrzés, kártékony kód keresés)

 

Mik az adatvisszaállítási limitek az egyes időszakokban?

  • Visszaállítások száma naponta: 2 db
  • Visszaállítások száma havonta: 10 db (az alapcsomagban)
  • Visszaállítási idő: 24 órán belül

Kapcsolat

Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot, és munkatársunk rövidesen megkeresi. Vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!

CallMessage