Lépjen velünk kapcsolatba!
Töltés...
Növelje vállalata költséghatékonyságát és rugalmasságát a hagyományos fizikai telefonalközpont kiváltásával!
 
Az IP telefonközpont teljes értékű megoldás a tovább már nem bővíthető, elavult fizikai eszközök lecserélésére. Az IP telefonközpont nem más, mint egy számítógépen futó speciális szoftver rengeteg lehetőséggel és előnnyel.
 

Ismerje meg megoldásainkat!

Az IP telefonközpont megoldásainkat két formában kínáljuk: fizikai vagy virtuális IP telefon központ. A fizikai megoldás egy szervert (számítógépet) jelent ami üzemelhet az Ön telephelyén vagy az adatközpontunkban. A virtualizált megoldás pedig az általunk üzemeltetett szolgáltató felhőben működő virtuális szerver. Mindkét megoldás ugyanazt a szoftverkörnyezetet futtatja és ugyanazzal a funkciókészlettel rendelkezik.
IP telefonközpont alkalmazása már a kisebb vállalatok esetében is megéri, hiszen beruházás nélkül cserélheti le a korszerűtlenné vált vagy tovább már nem bővíthető alközpontját, ráadásul megszabadul a hagyományos telefon rendszerek használatával járó karbantartási díjaktól, és felesleges előfizetői díjaktól is. A több telephellyel rendelkező vállalatok számára még előnyösebb megoldást jelent, hiszen számukra elegendő egy IP telefonközpont fenntartása.

A Virtuális IP telefonközpont előnyei

Beruházás nélkül, havidíjas konstrukcióban
Magas rendelkezésre állás
Testre szabható, bővíthető rendszer
Rugalmas bővíthetőség
Korlátlan mennyiségű egyidejű hívás
Gazdag funkciókészlet
Több szintű IVR rendszer
Hangrögzítés
Call Center funkciók

IP telefonközpont alapszolgáltatások

 

  • Igényelt mennyiségű hívószám az ACE Telecom számtartományaiból
  • A számhordozással megtartott telefonszámok integrációja a szolgáltatásba
  • Mellékszámok kiosztása (rövid számos hívhatóság)
  • Csengetési sorrend meghatározása -  a hívások útjának definiálása "nem válaszol" és foglaltság esetén
  • Egyéni hívócsoportok kialakítás - hívások átvétele, átkapcsolása
  • Csengetési csoportok kialakítás - ugyanazon hívószám több melléken egyszerre csörög
  • Egyéni tartás zene

 

Emeltszintű szolgáltatások

  • Bejövő hívások irányítása több szabály alapján (időszak, hívó szám, hívott szám)
  • Alapszintű IVR kialakítása - egyszerű hangbemondásos menü kialakítása a központi szám hívása esetén, nyomógombos választás adott mellékre
  • Több szintű IVR kialakítása - több szintű hangbemondásos menü kialakítása (többszintű kialakítás, nyomógombos beválasztás, almenük
  • Call Center funkciók (sorok és ügynökök kezelése)
  • Hívásrögzítés – webes felület beállítása a hívások megtekintéséhez/letöltéséhez
  • PIN kódos híváskorlátozás (PIN kód megadása alapján jogosultsági szintek)
  • Kimenő híváskorlátozás megadott mellékekről (engedélyezett hívásirányok meghatározása)
  • Konferenciaszoba kialakítása (opcionálisan hangrögzítéssel)
  • Központi telefonkönyv kialakítása (használatra alkalmas IP készülékekkel vehető igénybe)
  • Hangposta e-mail értesítéssel (akár mellékenkénti kialakítással)
  • Mellékenként hívásforgalmi tájékoztató

 

Kérjen díjmentes konzultációt!

Kapcsolat

Kérjük, töltse ki az alábbi - megrendelésnek nem minősülő - adatlapot,

vagy hívjon minket a 1248-as rövidszámon!

Hívás
Üzenet